>> Google Books
QRコード(所蔵情報)

Research for marketing decisions. 3d ed

フォーマット:
図書
責任表示:
Paul E. Green, Donald S. Tull
言語:
英語
出版情報:
Englewood Cliffs, N.J. : Prentice-Hall, c1975
形態:
xiv, 786 p. : ill. ; 24 cm
著者名:
シリーズ名:
Prentice-Hall international series in management <BA00045024>
書誌ID:
BA03762815
ISBN:
9780137742080 [0137742088]  CiNii Books  Webcat Plus  Google Books
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information
タイトル・著者・出版者が同じ資料
1. Research for marketing decisions
by Paul E. Green, Donald S. Tull , Prentice-Hall , 1966

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Green, Paul E., Tull, Donald S.

Prentice-Hall

McDaniel, Carl D., Gates, Roger H., 1942-

Wiley

Luck, David Johnston, Wales, Hugh G.

Prentice-Hall

Graduate School of Business Administration, Harvard University]

3 電子ブック Marketing research

Kumar, V., Leone, Robert P., Aaker, David A., 1938-, Day, George S.

Wiley

Hyman, Michael R., Sierra, Jeremy J.

Wiley Pub.

10 電子ジャーナル Décisions Marketing

EMS Editions

5 電子ブック Marketing research essentials

McDaniel, Carl D., Gates, Roger H., 1942-

Wiley

Kimmel, Paul D., Weygandt, Jerry J., Kieso, Donald E.

Wiley

Bearden, William O., 1945-, Netemeyer, Richard G., 1956-, Haws, Kelly L.

SAGE