※一部利用できない機能があります
Self-regulated learning and academic achievement : theory, research, and practice
- フォーマット:
- 図書
- 責任表示:
- Barry J. Zimmerman, Dale H. Schunk, editors
- 言語:
- 英語
- 出版情報:
- New York ; Tokyo : Springer-Verlag, c1989
- 形態:
- xiv, 212 p. : ill. ; 25 cm
- 著者名:
- シリーズ名:
- Springer series in cognitive development <BA0024495X>
- 書誌ID:
- BA07664170
- ISBN:
- 9780387969343 [0387969349] (us)
9783540969341 [3540969349] (gw)
類似資料:
Plenum Press |
Macmillan in association with the Social Affairs Unit |
Academic Press | |
北大路書房 |
Anker Pub. Company, Inc. |
北大路書房 |
Basic Books |
Springer-Verlag | |
北大路書房 |
Penguin Books, in association with the National Association for the Teaching of English |