>> Google Books
QRコード(所蔵情報)

Japanese multinationals : strategies and management in the global kaisha

フォーマット:
図書
責任表示:
edited by Nigel Campbell and Fred Burton
言語:
英語
出版情報:
London ; New York : Routledge, 1994
形態:
xiv, 298 p. : ill. ; 23 cm
著者名:
書誌ID:
BA22513909
ISBN:
9780415096072 [0415096073]  CiNii Books  Webcat Plus  Google Books
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information
タイトル・著者・出版者が同じ資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

山崎, 克雄(1944-)

Palgrave Macmillan

Elger, Tony, 1946-, Smith, Chris, 1953-

Routledge

Woronoff, Jon, 1938-

Probus Pub. Co.

青木, 昌彦(1938-)

North-Holland

Belderbos, René

Clarendon Press, Oxford University Press

小田切, 宏之(1946-)

Clarendon Press, Oxford University Press

Abegglen, James C., 1926-, Stalk, George, 1951-

Basic Books

Yoshimura, Noboru, Anderson, Philip, 1956-

Harvard Business School Press

熊沢, 誠(1938-), Gordon, Andrew, 1952-, Hane, Mikiso

Westview Press

Pascale, Richard T., Athos, Anthony G., 1934-

Penguin Books

Schneidewind, Dieter

Springer-Verlag