>> Google Books
QRコード(所蔵情報)

Advertising language : a pragmatic approach to advertisements in Britain and Japan

フォーマット:
図書
責任表示:
Keiko Tanaka
言語:
英語
出版情報:
London ; New York : Routledge, 1999
形態:
xv, 148 p. : ill. ; 22 cm
著者名:
Tanaka, Keiko <DA08403521>  
書誌ID:
BA40042575
ISBN:
9780415198356 [0415198356] (: pbk)  CiNii Books  Webcat Plus  Google Books
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information
タイトル・著者・出版者が同じ資料
1. Advertising language : a pragmatic approach to advertisements in Britain and Japan
Keiko Tanaka , Routledge , 1994

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

山田, 雄一郎(1945-)

Hiroshima Shudo University

Moeran, Brian, 池田, 雅之(1946-)

Shohakusha

Vestergaard, Torben, 1943-, Schrøder, Kim

B. Blackwell

Maynard, Senko Kumiya

University of Hawai'i Press

Fondazione Ca' Foscari

Barnlund, Dean C.

Wadsworth Pub. Co.

Tamura, Keiko

ANU Press

Keiko Tamura

ANU Press