※一部利用できない機能があります
QRコード(所蔵情報)
Teaching formal mathematics in primary education : fraction learning as mathematising process = Onderwijzen van formele wiskunde in het basisonderwijs : het leren van brueken als proces van mathematiseren
- フォーマット:
- 図書
- 責任表示:
- Ronald Keijzer
- 言語:
- 英語
- 出版情報:
- Utrecht : Freudenthal Institute, c2003
- 形態:
- xii, 220 p. : ill. ; 24 cm
- 著者名:
- Keijzer, Ronald
- シリーズ名:
- CD-β series on research in education / [edited by] P.L. Lijnse ... [et al.] ; 45 <BA28237316>
- 書誌ID:
- BA71097174
- ISBN:
- 9789073346529 [9073346525]
類似資料:
Oxford University Press |
Dryden Press |
Croom Helm | |
State University of New York Press |
Scott, Foresman |
Sense Publishers |
West Virginia University Press |
Springer International Publishing |
Macmillan |
Institute for Research and Scientific Publications STKIP Singkawang |