>> Google Books
QRコード(所蔵情報)

Behind ethical consumption : purchasing motives and marketing strategies for organic food products, non-GMOs, bio-fuels

フォーマット:
図書
責任表示:
Gianluigi Guido
言語:
英語
出版情報:
Bern ; New York : P. Lang, c2009
形態:
xi, 183 p. : ill. ; 23 cm
著者名:
Guido, Gianluigi  
書誌ID:
BB03172182
ISBN:
9783034300957 [3034300956]  CiNii Books  Webcat Plus  Google Books
子書誌情報
Loading
所蔵情報
Loading availability information
タイトル・著者・出版者が同じ資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

Zaltman, Gerald

Harvard Business School Press

Jackson, Tim

Earthscan

8 電子ジャーナル Journal of Bio-Based Marketing

BelloPrint Pazardjik

Crocker, David A., Linden, Toby

Rowman & Littlefield

Tosello, Guido

MDPI - Multidisciplinary Digital Publishing Institute

4 電子ジャーナル Journal of food products marketing

Routledge

Plimmer, R. H. A.

Green

Calvin, Melvin, 1911-, Jorgenson, Margaret J.

W. H. Freeman

Giampietro, Mario, Mayumi, Kozo, 1954-

earthscan