※一部利用できない機能があります
シャドーイング法の初級中国語教育への応用 : 教室におけるシャドーイングの実践を中心に
- フォーマット:
- 論文
- 責任表示:
- 趙, 菁
- 言語:
- 日本語
- 出版情報:
- 金沢大学外国語教育研究センター, 2009-03-01
- 著者名:
- 趙, 菁
- 掲載情報:
- 外国語教育フォーラム = Forum of Language Instructors
- 巻:
- 3
- 開始ページ:
- 35
- 終了ページ:
- 48
- バージョン:
- publisher
- 概要:
- Recently, shadowing has attracted much attention in the field of teaching and learning foreign languages. This paper reports an attempt using shadowing method in beginning Chinese Language classes. The results shows that the method improve the beginning Chinese Language Learners' speaking and listening skills.
- URL:
- http://hdl.handle.net/2297/19334
類似資料:
金沢大学外国語教育研究センター = Kanazawa University Foreign Language Institute |
金沢大学外国語教育センター |
金沢大学外国語教育センター |
金沢大学外国語教育研究センター |
金沢大学外国語教育研究センター | |
くろしお出版 | |
くろしお出版 |
金沢大学外国語教育研究センター = Foreign Language Institute Kanazawa University |
くろしお出版 |
金沢大学大学院社会環境科学研究科 |