Blank Cover Image

シャドーイング法の初級中国語教育への応用 : 教室におけるシャドーイングの実践を中心に

フォーマット:
論文
責任表示:
趙, 菁
言語:
日本語
出版情報:
金沢大学外国語教育研究センター, 2009-03-01
著者名:
趙, 菁  
掲載情報:
外国語教育フォーラム = Forum of Language Instructors
巻:
3
開始ページ:
35
終了ページ:
48
バージョン:
publisher
概要:
Recently, shadowing has attracted much attention in the field of teaching and learning foreign languages. This paper reports an attempt using shadowing method in beginning Chinese Language classes. The results shows that the method improve the beginning Chinese Language Learners' speaking and listening skills.
URL:
http://hdl.handle.net/2297/19334
タイトル・著者・出版者が同じ資料

類似資料:

1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 

趙, 菁

金沢大学外国語教育研究センター = Kanazawa University Foreign Language Institute

趙, 菁

金沢大学外国語教育センター

趙, 菁

金沢大学外国語教育研究センター

趙, 菁

金沢大学外国語教育研究センター

斎藤, 仁志(日本語講師), 吉本, 惠子, 深澤, 道子, 小野田, 知子, 酒井, 理恵子, 中村, 雅子

くろしお出版

斎藤, 仁志(日本語講師), 吉本, 惠子, 深澤, 道子, 小野田, 知子, 酒井, 理恵子, 中村, 雅子

くろしお出版

趙, 菁

金沢大学外国語教育研究センター = Foreign Language Institute Kanazawa University

斎藤, 仁志(日本語講師), 深澤, 道子, 掃部, 知子, 酒井, 理恵子, 中村, 雅子, 吉本, 惠子

くろしお出版